Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

Livet jävlas med oss

Av Nina - 11 oktober 2014 21:23

Ursäkta frånvaron... Det har varit fullt upp senaste tiden. Linn är sjuk i princip varje vecka, mycket på jobbet och mitt uppe i allt så har min sambos personnummer blivit stulet så nån jävel har suttit och tecknat 6 mobilabonnemang (och hämtat ut tillhörande telefoner), beställt varor för ca 10000kr. Han har spärrat sitt personnummer nu, men frågan är hur mycket mer som har blivit tecknat innan vi upptäckte detta. Fruktansvärd ångest varje dag när vi hämtar posten... Förhoppningsvis åker han dit så att det ryker om det, men man vet ju aldrig...

Jag har slarvat som fasiken med både mat och vägning de senaste veckorna och på måndag kör jag nystart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 26 januari 2015 20:14

Jag vet inte vad det är som händer med min motivation. Jag känner mig så otroligt låg för tillfället, otroligt irriterad och sur i största allmänhet. Orkar inget, vill inget, och tänker på mat/kakor/godis konstant. Så himla drygt! Innan jul skrev...

Av Nina - 18 januari 2015 21:33

Det är för dåligt att jag skriver här så sällan! Det blir så lätt att jag stänger in mina känslor och tankar tills det en dag svämmar över. De senaste månaderna har varit jobbiga. Arbetsmässigt är det alltid tufft runt jul för då har vi ju som me...

Av Nina - 15 november 2014 19:07

Ja hörni, fantastisk lördag detta blev då. Ibland är jag så naiv och tänker att "åh nu är det äntligen helg, nu måste vi verkligen MYSA och göra familjesaker, åhhh vad bra det kommer att bli!". Sagt och gjort, vi bokade in en ny babysimkurs som start...

Av Nina - 14 november 2014 20:21

Hm, vad har hänt sen sist? Sjukdomarna har avlöst varann. Vi har precis återhämtat oss hyfsat efter två intensiva dygn då Linn och jag hade vinterkräksjukan. Jäklar vilken tur att Patrik kunde jobba hemifrån och hjälpa mig med Linn för jag kunde inte...

Av Nina - 28 oktober 2014 20:29

Jag har grubblat i flera dagar på om jag ska gå till kyrkogården på lördag (alla helgons dag) och tända ett ljus för vårt barn som inte fick stanna kvar. Jag vet att det rent medicinskt räknas som embryo så tidigt, men för mig var det ett barn i ...

Ovido - Quiz & Flashcards